Welke flessen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Moniq, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moniq

Moniq Actief lid

18 nov 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    Er zijn tegenwoordig zoveel merken/soorten flessen te koop dat ik niet zo goed kan oordelen welke goed en niet al te duur zijn.
    Hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen.

Bedankt!

Groet,Monique

2. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Ik gebruik voor Demi de aventflessen. Ik vind ze goed en ik vind het handig dat de speentjes op veel plaatsen verkrijgbaar zijn (bijvoorbeeld hier gewoon bij de supermarkt).

3. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Eentje van Avent en een glazen fles heb ik hier

4. foetbal

foetbal Actief lid

20 feb 2008
    209
    0
    0
    Ik heb zo'n difrax s fles. Voorlopig koop ik er niets bij, eerst kijken of de borstvoeding wil lukken.
    Als ik er wel bij moet kopen zal het avent worden, die hebben nl. kleintjes, zodat als je ze mee moet nemen het niet zoveel ruimte inneemt... + goede ervaringen van iemand anders gehoord.

5. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik heb avent en ben er blij mee

die s flessen van difrax vindt ik niks die moet je onderaan verstellen heb regelnatig gehad dat alle melk eronder uit kwam

6. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik heb de difrax s flessen en vind ze ideaal

maar je moet zelf ondervinden wat fijn is

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier de smalle flessen van difrax en voor ons zijn ze ideaal. Ik zou niet te veel flessen van 1 merk in huis halen. Maar bijv 2 van 2 verschillende merken. Dit omdat niet ieder kindje hetzelfde is, en dus het ene kindje goed uit flesje A kan drinken, het andere kindje goed uit flesje B kan drinken en een ander kindje weer goed uit flesje C kan drinken.

Nee joh, die moet je niet verstellen. Dat ventieltje aan de onderkant werkt automatisch. Dat laat vanzelf lucht in de fles wanneer het nodig is. Gewoon zo vast/los draaien dat er geen melk uit loopt wanneer je hem recht houd en geen probleem. Tenminste zo doen wij het hier, en nooit ergens last van gehad!

8. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    lang leve avent, etos flessen en difrax beviel totaal niet (enorme lekkages)

9. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

van mijn schoonouders hebben we heel veel bebe-jou flesjes, standaart, met veel spenen erbij

zelf heb ik laats 2 S flessen gekocht, mijn broer gebruikt ze voor zijn zoontje en mijn schoonzusje gebruikt ze ook en zijn erg tevreden

10. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik vond de Tommee Tippees toch wel de beste. Maar ik gaf wel borstvoeding, dus het hangt er een beetje vanaf hoe je ze gaat gebruiken. Als je flesvoeding geeft, en dus geen borst (meer), vind ik de smalle Etosflessen een aanrader.

11. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    Belgiƫ
    Avent, ook erg makkelijk zo'n brede opening om het poeder in te doen :)

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    die had ik ook in huis toen ik borstvoeding ging geven, dat maakt de overgang uiteindelijk het kleinste.
    Nu gebruik ik Difrax S flessen, met een 3 standen speen. Fae drinkt Comfort voeding met johannes brood pitmeel en dat ging niet door de speen van de Tommie Tippee, was te dik. De 1e keer had ik het niet door en heeft ze 20 minuten aan een fles zitten 'lurken' waar niets uit kwam hihi.

13. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik zweer bij de Difrax flessen...

Heb vandaag net weer 2 nieuwe opgehaald..

Het voordeel van de difrax vind ik dat de fles zelf ventileert waardoor het kindje veel minder last heeft van buikkrampjes...

ik heb trouwens de gewone optiefles...

En nee bij mij lekken ze ook niet en ik hoef ook niet te stellen... Gewoon het ventiel erin en de bodem er normaal opdraaien...

Das ook een voordeel trouwens met schoonmaken dat de bodem er ook af kan... Hierdoor is ie heel goed schoon te maken...

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Wij hebben pas bij Euroland, 2 flesjes voor 1,50 gekocht, zijn ideaal en ook de speentjes die er op zitten, weet alelen het merk niet?

We hebben die S-fles van Difrax ook maar ik vind hem niet fijn en sowieso zijn bij ons de letters/cijfers er haast af dus kun je niet meer goed zien hoeveel er in zit!
    En die dubbele bodem vind ik ook echt niks!

15. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Hier gebruikten we Avent, super flessen.

16. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik gebruik Difrax, ideaal!

17. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Die letters horen er niet af te gaan. Dat was bij mijn eerste fles ook zo. Dus ik heb difrax gemailt en zij gaven aan, dat ik met het mailtje wat zijn terugstuurden naar de dichtbijzijnde drogist mocht gaan (ook zonder bon) en dat ik dan een nieuwe mocht pakken. De drogist kreeg dan het geld weer terug van de difrax-vertegenwoordiger. Bij mijn nieuwe flesjes is er nog steeds helemaal niets af. Dus waarschijnlijk heeft er 1 slechte zending bijgezeten.

Ik vind de dubbele bodem ideaal voor het schoonmaken en ik heb het idee dat het echt scheelt met krampjes en spugen...

Deel Deze Pagina