Huilen...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toet, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoi,

Sinds vorige week sliep me dochtertje regelmatig al door van 23.00 tot een uur of 5 a 6,maar sinds 2 dagen komt ze rond 3 uur,ik geef haar de fles en leg haar dan terug,maar zodra ik in bed lig begint ze met huilen,en als ik dan ga kijken stopt ze,ik heb al geprobeerd om haar te laten huilen,maar naar een kwartier ga ik dan toch weer naar haar toe,ze is dan echt een beetje overstuur,maar zodra ik er ben stopt ze...ik heb haar vannacht maar bij me genomen en dan valt ze tevreden in slaap tot de volgende fles en daarna slaapt ze weer wel... s'middags heeft ze dit ook maar dan lig ze in de box...
    Ik weet niet zo goed wat ik moet doen,echt laten huilen? maar altijd oppakken ( wat ze heeel graag wilt ) is toch ook geen optie ( Dan gaat ze daar aan wennen,toch?

Of is dit toch het beruchte "sprongetje"?

Groetjes,

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Doen wat jouw moedergevoel je ingeeft is het beste. Ik ben van mening dat je een beebje van nog geen 4 weken oud niet kunt verwennen met aandacht, maar anderen denken weer anders ;)

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    toet we kunnen elkaar de hand schudden... pffff

4. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    toet..en als je gewoon even bij haar blijft totdat ze weer in slaap valt?

5. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Ja ik zou haar proberen te troosten in bed zonder haar op te pakken, wil ze geen speentje? Ik heb ook nachten naast Esmee haar bedje gezeten met de pink in haar mond :oops:

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    jep dat probeer ik idd ook!
    ens soms helpt dat en soms niet....
    het is echt uitproberen!

en ik denk maar steeds; ik kan haar niet verwennen!

Deel Deze Pagina