bril kapot

Discussie in 'De lounge' gestart door djellybelly, 25 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

onze lieve schat is per ongeluk op mijn vriend zijn bril gaan staan.
    Maar nu mijn vraag kunnen we dat opgeven aan de verzekering?
    En welke dan beetje een domme vraag maar k heb nog nooit iets opgegeven.
    En moeten we dan een bon hebben?

2. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    De meeste verzekeraars vergoeden schade aan een bril niet.
    Je kan het natuurlijk altijd proberen en dan kan je het proberen bij je WA-verzekering. De kans dat je het echter vergoed krijgt is vrij klein.
    Of je de bon nodig hebt weet ik niet zeker, maar bij de gevallen die wij hebben gehad hadden we niet de aankoopbon nodig.

3. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

maar waarom vergoeden ze een bril niet dan kost een hoop geld zon ding hij heeft m net een jaar.

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

mijn man is op zijn eigen bril gaan staan en die had ie nog maar een half jaar maar dat werd ook niet vergoed, je zou morgen even kunnen bellen, wie weet heb je geluk. waarom ze het eventueel niet vergoeden kan je dan gelijk vragen.

je zou het ook nog kunnen proberen in de winkel waar je hem hebt gekocht, zit er nog een bepaalde garantie op (vaak op de glazen) dan heb je daar nog een kans.

5. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

heb je geen verzekering afgesloten bij het kopen van de bril?
    Ik zou sowieso ff gaan bellen met de wa verzekeraar, nee heb je , ja kan je krijgen.

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    en anders even iemand vragen om bril aan verzekering op te geven.. buurman die er bv op is gaan zitten.

tegenwoordig zijn er steeds meer verzekeringen die ook verzekeringen tegen schade ontstaan door eigen schuld.

brillenzaken willen ook vaak tegenmoet komen.. zo weet ik uit ervaring dat Pearl alles doet met service van zaak.. toen zoonlief klein was.. heb ik 4 keer! in 1 jaar tijd nieuwe glazen in bril gekregen hahaha... en elke keer zei die... service van de zaak.

7. 2bb

2bb Niet meer actief

Hoi,

Als het door jezelf, je kinderen of je man is gedaan vergoed een verzekeraar niet, ook niet in de wa helaas, je hebt hier een speciale verzekering voor nodig. Je kan natuurlijk altijd bellen, maar de kans is heel klein ben ik bang.

succes!

Deel Deze Pagina