Er zit vast geen verband tussen deze twee, maar toch ben ik nieuwsgierig.... Hoe lag/ligt de placenta bij jullie kindje(s) en wat is het geslacht? Bij Aiden lag de placenta aan de voorzijde en is het dus een jongetje geworden. (Ik heb tijdens deze zwangerschap door de ligging van de placenta Aiden ook nooit goed kunnen voelen. Mijn vriend dus ook niet.) Bij deze zwangerschap ligt de placenta aan de achterzijde. Ben benieuwd wat het geslacht zal zijn. (De gynaecoloog zei ook al dat ik dit kindje waarschijnlijk veel beter zou kunnen voelen.)
Hier ook placenta vooraan en nooit veel gevoeld (met veel ongerustheid tot gevolg) maar het is een dochtertje!
bij mijn eerste lag de placenta achter en voelde ik veel en was het een jongetje, nu ligt de placenta voor, en voel ik het nu soms een beetje. het is nu een meisje
2x voor : meisje. Overigens héél veel last gehad van allemaal schoppen e.d. Dus het is niet altijd zo dat je minder/niks voelt met een placenta voor. Dit keer placenta achter... ben benieuwd!
Placenta zowel links als rechts en onder en boven gehad, ik heb (krijg) verschillende geslachten. De Ramsi theorie klopte hier in ieder geval 4x niet.
Ze zei dat mijn placenta naar mijn rug toe lag, wat dat betekent weet ik niet haha. En krijg een jongetje
Eerste, voor, een meisje. Ze lag ook in stuit waardoor ik haar ook nauwelijks voelde, alleen met name op mijn blaas! Tweede, achter, een jongen, voel het nu al heeeeel veel meer!
1e x achter een jongen, nu voorkant ook een jongen. Denk echt dat er geen verband in te zien is.. Zelfde verhaal van hoe je draagt..!!!
1e keer Achter = meisje 2e keer voor = meisje.... Dus... de theorie gaat voor mij niet op.(overigens voel ik de beeb heel goed..)
Leek me ook al raar hoor als dat iets met elkaar te maken zou hebben. Ik bedoel maar: een embryootje wat een jongetje zal worden, zal vast niet denken "laat ik maar de placenta aan de achterzijde plakken, want dat moet" En dan zouden de geslachtsbepalingen ook overbodig zijn.