buikengezeur nog niet over

Discussion in 'Na de bevalling' started by Pandora, Sep 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. misa

misa Niet meer actief

Prachtig! Goed zo!

2. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Maar geen buikspieroefeningen doen nog hoor! Daar moet je echt een paar weken mee wachten tot ze allemaal weer op hun plek zitten.

3. melanies74

melanies74 Actief lid

Mar 17, 2008
    147
    0
    0
    Drenthe
    Toppunt was mijn tante die altijd en eeuwig aan het lijnen is, die bij binnenkomst me langzaam van top tot teen bekeek en toen als eerste zei: zooo, er zijn heel wat kilo's blijven plakken he?:x
    Ik was toen net die week ervoor bevallen!

Oh ja, en al die mensen die zo nodig moeten vertellen dat ze iemand kennen die direct weer haar oude figuur terug had.....
    Fijn voor diegene, maar wat moet ik met die info?

4. Tess11

Tess11 Actief lid

Jul 12, 2008
    317
    1
    0
    Ja echt iritant! Ik was net een dag thuis uit het ZH na mijn keizersnede komt er een vriendin langs die ALTIJD aan het lijnen is...zegt ze..zo he je hebt echt een dikke buik! Ik moest echt even mijn woorden inslikken..nee die van jou is lekker strak..haha..maar goed hormonen he :)

5. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Neeeeeeeeee joh waas ik ook echt niet van.plan...word al moe als ik er aan denk:D
    ben blij dat ik al gewoon weer een beetje fatsoenlijk kan lopen ;) zal een beetje buikspieroefeningen gaan liggen doen;)ze doen zelf maar lekker buikspieroefeningen...dan maar een flubberbuik hoor....kan er de moeite niet voor nemen...willen snel achter deze uk een 2e als ons dit gegunt is...heb ik die buik eindelijk plat, rekt ie toch weer uit:p verspilde moeite
    Mn vriend kan mn hangbuikje wel waarderen :D ik vind m trouwens met de dag kleiner worden...dus komt vast goed en anders vette pech:D

6. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Heel herkenbaar bij mijn vriendin was er zelfs iemand die haar feliciteerde met haar zwangerschap (vrouwtje in kwestie kennen zowel ik als mijn vriendin) waarop ze antwoorde met ja dankje maar hij ligt al 2 dagen in de wieg...rode kop dat het vrouwtje kreeg :p

Ik weet nu al dat ik na de bevalling ook weer commertaar van bepalde mensen zal krijgen maar ik heb mijn woordje al klaar:
    Ik ben net bevallen,wat is jou excuus?
    Mijn buik dik na kinderen gehad te hebben,ja zo oud is hij nog niet en hoe oud was de jouwe ook alweer?

7. Chai

Chai Niet meer actief

Jeetje, echt irritant he en zo herkenbaar.
    Bij mij was het meer achteraf geklets sinds mijn dochter 3 maanden is ben ik weer heel dun en dan krijg ik te horen.
    Ohhh je bent echt wel afgevallen hoor eerst waren je heupen echt dik en dit en dat...
    Ik had op een gegeven moment ook zoiets van en nu ben ik wel klaar met dat buiken gedoe zeg.
    En mensen die zeggen dat je moet gaan sporten/buikspieroefeningen zijn echt gek hoor.
    Je mag dat helemaal niet tot 6 weken na je zwangerschap.
    Ik ging het toen proberen en het ging nog helemaal niet, pas 2,5 maanden na mijn bevalling kon mijn lichaam het 1 keer in de week aan en het voelde alsof me buik ging exploderen!!

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Mensen kunnen inderdaad rot opmerkingen maken of rare dingen vragen..
    Je hoeft echt niet terug in je maatje voor de zwangerschap te zitten hoor!
    En ik heb zeker wel 3weken gelopen alsof ik in elkaar geslagen was door de hechtingen!
    Trek je er niets van aan :D

Share This Page