Gekke cyclus

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Xonie, 23 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xonie

    Xonie Lid

    24 feb 2015
    77
    28
    18
    Hoi!

    Ik ben begin juli bevallen van ons 3e kindje. Ik gaf volledig BV.
    Nu ben ik begin oktober gesteriliseerd, mijn beide eileiders zijn volledig weggehaald.

    Ik ben na 4 maand (begin nov) gestopt met de BV.
    10 dec leek mijn menstruatie op gang te komen, alleen na 2 dagen bloeden stopte het. 3e dag wat rood/bruine afscheiding en dat was het dan.

    Nu, 2 weken later, heb ik ineens weer roze/bruine afscheiding.

    Iemand enig idee wat dit nu weer is? ik snap er niks van, ik dacht dat de vorige keer de menstruatie doorgebroken was maar toen stopte het en nu ineens dit weer.

    Ik ben benieuwd of iemand het herkend!

    Liefs Xonie
     
  2. Kache

    Kache VIP lid

    11 jan 2012
    6.144
    1.066
    113
    De eerste maanden dat je cyclus op gang komt kan best een rommeltje zijn. Wisselende cyclusduur, lichte/hevige menstruaties, tussentijdse bloedingen rondom eisprong, veel/weinig PMS, ik heb van alles meegemaakt. Je lichaam heeft echt nog even nodig om weer hormonaal in balans te komen na zwangerschap/bevalling/borstvoeding.

    Kan best een tijd duren en ik zou het gewoon zien als ontzwangeren en het zeker tot eerste verjaardag van je kindje aankijken.
     
  3. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.588
    10.779
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik heb zeker het eerste half jaar na de bevalling (ik heb max 3 weken borstvoeding gegeven) een onregelmatige cyclus gehad. Volgens mij is dat heel normaal na een bevalling, je hormoonhuishouding is nogal op de schop geweest voor een aantal maanden
     

Deel Deze Pagina