Oh wat een strakke buikjes allemaal. Ik wou dat ik dat had. Was ook ruim 15 kilo aangekomen ben ze gelukkig allemaal al wel kwijt. Maar lblijf wel een flubber buik houden. En dat zal denk ik ook altijd zo blijven. Maar goed, misschien als ik nog iets meer afval dat het dan minder wordt.hihi
wow wat een buikjes zeg k was met mijn zwangerschap 15 kilo aangekomen heb een keizersnede gehad en toen was k 9 kilo afgevallen en ook weer aangekomen k heb een buik alsof k weer 6 maand zwanger ben heb gelukkig geen striae
ik meld me over een maand of 7 wel weer hierzo... lijkt wel of ze nog wat vruchtwater in mijn buik hebben laten zitten, blubberd nog alle kanten op, haha. zou het nog goed komen voor de zomer? alleen in m'n dromen denk ik... 'zucht'
Nou, ik heb er ook in mijn album geplaatst. Hé Mensi, ben jij die 20 kilo allemaal kwijtgeraakt? Knap hoor! Ik was zo'n 18 kilo aangekomen en ik vind het zoooooooooo moeilijk...ik moet er nog steeds 3 à 4 zien te lozen. Zwaar werk hoor. ale:
Ja daar ben ik wel blij mee want ik had mij daar toch een toeter de laatste weken van mijn zwangerschap! Maar ik ben nog wel duidelijk zwaarder dan daarvoor en pas nog steeds niet in een aantal broeken dat is zo balen. :x Nog maar veel rennen en afzien dus. Jij ziet er echt plat uit zeg, lekker hoor!
Super hoor! Ik zal er morgen even eentje plaatsen, ik mag echt niet klagen! Paste na een week weer mn kleding, en zat ook al iets te wijdt! groetjes Setje
"zucht" Ik denk dat ik de hele zomer maar binnen blijf... Het is dat ik er iets prachtigs voor heb terug gekregen, maar ik voel me nu echt super lelijk.. Blubberbuik, brede heupen, dikke reet, dikke bovenbenen en een prachtige landkaart op die blubberbuik
Missymona: hier hetzelfde hoor! Het is dat ik er iets moois voor terug heb gekregen maar ik voel me alles behalve lekker in mijn vel zitten. Ik heb een enorme blubberbuik en aan allebei de kanten een groot donkerblauw spinnenweb, dan nog het litteken van de keizersnede daaronder die ook donkerrood en dik is. Nee dat gaat nog wel even duren voordat ik er weer een beetje toonbaar uitzie. Hoe zit het trouwens met jullie menstruatie. Voor mijn zwangerschap was ik 4 dagen best licht ongesteld en had verder geen pijntjes. Nu kan ik 2 dagen niet staan zitten of liggen van de pijn in mijn buik en moet ik de eerste dagen kraamverbanden gebruiken of elk uur een nieuw maandverbandje. Ik heb het gevoel alsof ik compleet leeg loop. Ik weet niet of het normaal is of dat ik er toch even voor naar de dokter moet gaan.
Dat heb ik dus ook! Maar ik ben nu net begonnen met de pil, hoop dat het de volgende keer minder is. groetjes Setje
Ik heb dat ook gehad, werd na 4 a 5 mnd beter. Er zijn wel meer vrouwen die daar last van hebben (gehad).
Ik moet eerlijk zeggen dat dit topic me weinig hoop geeft... Ik was 23 kilo aangekomen en ben er nu al wel 14 kwijt! Ik hoopte dat het zo snel door zou gaan maar als ik dit zo lees zakt de moed me in de schoenen!
nee mijn zoon zalik er ook eens bij zetten, maar het album zat vol. dus moet er even wat wissen. ik heb trouwens 1 menstruatie gehad, en deze was als vanouds. en ik heb er eigenlijk nooit veel last van gehad en nu dus ook niet. maar het lijkt me wel vervelend hoor als je er zoveel last van hebt. wij vrouwen hebben het maar zwaar
Ik heb in mijn album ook 3 foto's gezet. 1 foto met 39 weken en 2 foto's 5 maanden na de bevalling. Ik heb wel een landkaart op mijn buik en ik moet nog 6 kilo afvallen maar ik schaam me niet. Ik heb er een prachtig meisje voor gekregen en dat vind ik veel belangrijker. Veel liefs Nicole