Heftig, hopelijk kunnen ze het nog iets langer rekken! Had je vandaag een afspraak staan in het ziekenhuis of had je zelf aan de bel getrokken i.v.m. minder leven voelen? Laat je weten hoe het gaat van de week nog?
Leuk Joma om te zien hoe jouw 23 wk buik is. Als ik het me goed herinner dan had jij al heel snel een buik. Heb jij er geen last van?
Lovemykids4, wens je heel veel sterkte! Hopelijk is het vruchtwater niet verder afgenomen en kan je meisje nog even lekker bij jou in de buik blijven.
Mijn buikje met 14+4, eerste kindje! Gister een enorme groeispurt gehad. Kon amper lopen zo'n pijn in mijn baarmoeder had ik. En ineens een buik haha. Wel leuk!
Hoi dames Een vraagje ik ben 30 weken zwanger en mijn man denkt dat mr buik niet echt meer groeit de laatste tihd. Hadden jullie rond dit termijn ook een soort van groeistop?
Ga maar eens foto's vergelijken doedie, het kan best zijn dat je buik hoger / lager is komen te liggen. Eergisteren de 25 weken mijlpaal gehaald! Ik heb 2 reuze baby's van tesamen nu bijna 2 kilo in mijn buik
Dank je! Heb even teruggekeken en wat veel mooie buiken hier! Mijn baarmoeder zit ook al aardig hoog hoor. Bij de vorige 2 ging ik minder hard dan nu.
Bij mij zit mn baarmoeder ook hoog. 3 weken verder. Maar das bij mij niet zo goed te zien als bij jou Sparky, hihi. Maar voor mij is het de eerste, dat scheelt. Heb trouwens vandaag dat truitje gekocht wat jij nu aanhebt. Toevallig!
Ik heb ook hele slappe buikspieren. Dit schijnt ervoor te zorgen dat je sneller een buik krijgt. Of het echt waar is weet ik niet. Had bij de eerste ook vrij snel een buik.
Hoi seeoje. Ik heb fotos vergeleken de ene lijkt groter en de andere kleiner Vond me buik niet zo mooi om er een foto op te zetten als ik sommige buiken zie maar goed miss weet iemand of t gewoon normale grootte is voorvt termijn en ksn me wat beter laten voelen. Dit is me buik haal hem zo weer weg