Mooie buikjes allemaal zeg! Ook erg leuk om de verschillen te zien tussen 1e en latere zwangerschappen maar ook gewoon de individuele verschillen. Zo benieuwd hoe mijn buik zich gaat ontwikkelen maar kom mijn 17+ 3 buikje nu ook showen. Volgens mij een normaal buikje voor een 1e zwangerschap toch?
Lief buikje! Zo was ik ook ongeveer rond die tijd.. Gefeliciteerd en geniet ervan.. Sowieso weer heel veel mooie buikjes!
23 weken! 2e kindje.... vind t nu sneller gaan dan met mijn 1e zwangerschap merk ik! maar ik geniet wel weer enorm van me groeiende buikje!!
Vanaf 22 weken. Oh boy!!! Ja ik moet de bedjes enz zelfs nog bestellen. Oh echt, de kamer moet nog geverfd worden ook en al. Ja al is 't een week ervoor klaar, dan is 't maar zo. Kan er weinig aan veranderen. No stress (proberen è, haha). De box heb ik 2de hands gevonden, zet ik op na Kerst denk ik. Anders heb ik geen plaats met de Kerstboom.
Dag dames! Al een tijdje kijk ik mee naar die prachtige buikjes van jullie! Hier 2 foto's van mijn buik! 32w5d
ik las kamer wel of niet af ...hier is alles ook al een aantal weken klaar hoor...ik heb zelf meubels opgeknapt en gepimpt...de kamer behangen ect...ik vindt het leuk om zelf te doen en ja hier doe ik zulke dingen in huis...ben blij dat ik met 13 weken al de meubels stond te schuren en te verven hoor..want anders had het gewoon niet meer gekundt ivm BI en zw Isias....dus hier al alles gereed en wel en ik heb me eigen creatie eraan kunnen geven..dat is ook echt een hobby van me.. Buikfoto van vandaag Bekijk bijlage 429474
Hou je wel rekening met levertijd en alle feestdagen? Heb je kans dat t allemaal langer duurt. Nou blijven ze toch wel tot minimaal 37 weken in het ziekenhuis mochten ze eerder komen maar toch. Niet om je stress te geven hoor hier de bedjes via Marktplaats. Echt mazzeltje. Samen voor 60 euro terwijl ze nieuw 400 kosten (kidsmill) en ze echt nog perfect zijn! En met de matrasjes hadden we mazzel bij een faillissement. 2 voor de prijs van 1 :O
Wat een geweldige foto's allemaal! Heel mooi! Ik kom toch ook even spammen ondanks dat het maar een darmenbuikje is Ben er toch wel beetje trots op
Hallo meiden, Ik ben voor de tweede keer zwanger dus: vol trots laat ik hier mijn buik van 9 weken zien! Elke zwangerschap is erg bijzonder, maar ik ben nu spontaan zwanger geworden zonder medische gedoe, dat vind ik wel erg bijzonder en bijna niet te bevatten. Dus, blij blij blij!