Oh thanks voor de tip. Dacht de bedjes eventueel in de Ikea ofzo te kopen? Ik weet 't niet...? Je moet zoiets echt op de kop kunnnen tikken. Kwestie van op uit te komen.. Matrasjes idd, dat moet ik ook nog hebben. Heb jij er van een bepaald merk gekocht met eventueel bepaalde kwaliteiten? Ga je de baby'tjes de eerste week bij jou op de kamer nemen? @Joma, ik maak niks zelf hoor, laat alles doen. Juist de versiering maar daar kruipt niet al te veel tijd in veronderstel ik.
heb je hier ergens een topic voor fotos van het kamertje neer te zetten ??en ook wel leuk om te kijken
ik heb mijn foto,s van het kamertje geplaatst voor diegene die willen kijken ze staan er hihi http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/485182-show-babykamer-deel-3-a-155.html#post17887865
Hier ook maar weer eens een foto plaatsen, net vandaag de foto's van mijn shoot gehad van 2 weken geleden, blij mee! 35+3 weken!
Oh wat een heerlijk topic dit! Prachtige buikjes hoor meiden! Ik zal binnenkort ook even weer een fotootje plaatsen, m'n buikje groeit ook heeel langzaam wat door, zo leuk!
Wat een mooie buikjes! Ik had enkele weken terug echt een buik, maar helaas bleken het m'n darmen te zijn en nu weinig meer weer even geduld hebben haha
Vandaag 34 weken gehaald Wel gisteren te horen gekregen dat ze nog voor 3 weken aan vruchtwater heeft Het neemt steeds harder af. Gelukkig is de flow nog goed.
Ik spiek hier al een tijdje mee en wat leuk om al die verschillense mooie buikjes te zien, leuk! Mijn buikje van vandaag.. Is mijn 1e zwangerschap, vind het best wel een aardig buikje voor de termijn. Of is bent het wel "normaal"? Maakt natuurlijk niks uit maar gewoon nieuwsgierig (ben normaal helemaal plat)
@ jess93 Is idd al een 'echt' buikje! Ik vind hem supermooi! Ik had bij 15 weken nog niets van dit, maar ik zou graag met je ruilen haha!
Haha dankje! Ben alleen wel 'bang' dat ik dus echt een behoorlijke buik ga krijgen. Was ook raar, echt na 2 dagen was ie er ineens haha!
Elke keer denk ik 'ach zoveel groeit mijn buik niet meer' Bekijk bijlage 429618 Idd een mooi bescheiden buikje Sjennel, lijkt me heerlijk!