Hihi ja ik had ook graag een bescheidener buikje willen hebben. Dat heb ik over dik 2 weken weer Wordt ik ingeleid.
Mooie buiken dames! Hier de mijne nu: Bekijk bijlage 431413 Benieuwt hoeveel buikfoto's ik nog kan maken
Mooi normaal buikje. Ik wou dat hij bij mij zo kwa formaat was Mijn buik foto van 34,3 weken staat 2 pagina`s terug. Geniet van de laatste loodjes meid
Laatste buikfoto met 40+3 weekjes.. Vanochtend zijn mijn vliezen gebroken dus het gaat nu echt gebeuren! Zal mijn buikje missen maar kan niet wachten om ons mannetje vast te kunnen houden!
Fotoshoot gehad met 34 weken! Heb er nog meer, maar daar sta ik helemaal op en ben een beetje bang voor meelezers
Het is nou wel genoeg geweest! Vrouw achter de balie van een broodjeszaak waar we vaak heen gaan riep gister luidkeels: "Jezus, wat ben jij groot!!" Krijg veel commentaar, zelfs van mijn moeder. Ben het echt wel zat
Vervelend al die reacties, maar niets van aantrekken nog even en dan heb jij je mooie beebje in je armen en is die buik ook weer weg. Bovendien vind ik je mooi zwanger hoor!