Ligero prachtig! Ik snap alle opmerkingen ook niet. Ik ben al zo onzeker (door de gewichtstoename, hoewel ik dat bij de andere 3 ook had) Ik denk dat het ook komt omdat ik ook BI heb en dus moeilijk loop/ waggel. Maar goed. Dankjullie ik ga genieten nog even van mijn buikie. Voor ik t weet is hij weg.
Dames: jullie hebben stuk voor stuk prachtige buiken. Groot, klein het maakt niet uit er zit een (of meerdere) prachtig kindje in. Er is altijd wat te zeuren. En geloof mij met een kleine buik zoals de mijne wordt er ook nog steeds gezeurd. Geniet van het wondertje wat in je groeit! Daar draait het om en luister vooral niet naar de commentaren maar vooral naar de complimentjes! Heb ook nog een foto van mijn buik van vorige week toegevoegd.
Ik vind dat je gewoon een mooi buikje hebt hoor en absoluut niet groot. Niks van aantrekken! Mijn buik was zo met 16 weken ongeveer.
Niks van aantrekken! En ik vind hem eigenlijk wel nog klein, zo zie maar dat elke mening anders is! Gewoon genieten van je groeiende buik! Ik had een enorme buik en kreeg wel de vraag of het er niet 3 waren ipv 2, moest je hun gezicht zien als ik zei dat het er maar eentje was!
Ik wil ook even showen want nu is m'n buik echt mooi zichtbaar en rond ben helemaal trots haha 33+4 weken
we zijn bijna even ver en mijn buik is zeker niet kleiner dan de jouwe hoor.. Vind de jouwe heel normaal voor 32 weken!
Kerstavond alweer overleefd met mijn dikke buik Vandaag alweer 27w3d en hieronder een foto van gisterenavond. Bekijk bijlage 435324
Hier weer een bijdrage van mij. Gister controle gehad en ze doet het goed! loopt wel wat voor op groei. Ze woog gister 1062 gram
Oh dat kan geen kwaad, die van ons woog afgelopen maandag, toen ik precies 27 weken was, 1136 gram Lag ook 1 weekje voor met de buik.
Mooie buikjes en mooie kleding dames! Fijne dagen nog, dat er maar allemaal gezonde baby's geboren mogen worden in 2015😃
Ik vind hem heel mooi en normaal voor 32 weken. Ik had echt een dikke toeter maar zat ook een groot kindje in dat 6 weken voor ligt in groei . Geniet van je prachtige buik. Straks ga je hem nog missen Ik mis mijn dikke toeter nu ook wel hihi. Zou volgende week pas uitgerekend zijn en mijn dochter is nu alweer 2 weken oud.