Och proficiat Seepje!! Wat een flinke jongens!! En wat goed dat zij en jij natuurlijk het goed doen. Ik volg je zo een beetje hier op dit forum, omdat we zowat gelijk lopen en mama zijn/worden van een tweeling. Vond t toch wel spannend toen ik las dat je bevallen was. Ik begin stilaan ook af te tellen. Gyn. laat ze niet langer dan 37 weken zitten. Vorige week waren ze beide +/- 1800gr. Buikje valt qua zicht nog mee. Qua gewicht wordt hij zwaar! Achja nog even en er zijn 2 sloebertjes bij. Leuk!!
gefeliciteerd seepje. Het blijft mooi om al die buiken te zien! Hier mijn buikjes van alle twee met 4 weken en met 41 weken Van onze dochter
Mooie foto's! LoveLaughLive, mijn buik is nog steeds vergelijkbaar met de jouwe mooie foto! Seepje, gefeliciteerd! Mijn katten merken volgens mij niets van de zwangerschap. Een van de katten ligt graag op mijn buik, maar heeft niets door als de baby beweegt ofzo. Echt niets! ogen gaan niet eens open. Ze ligt altijd graag op mijn buik, niet ineens nu wel en eerst niet
Seepje gefeliciteerd! Mooie gewichten! Hopelijk mogen ze snel mee Shart mooi buikje! Yaamke mooi! Joma poeh nu al zo groot... je moet nog 10 weken.. was hij bij je dochter ook zo groot? Ukkie leuk om die verschillen te zien! Love leuke collage! Hier merkt kat er niet veel van maar hondje wel. die zit telkens te snuffelen aan mn buik en tussen mn benen haha Deze net gemaakt, 13.3
gefeliciteerd Seepje!! En je hebt en houd echt een super mooie buik LoveLaughLive! Heel gaaf iedere week zo die foto's... Heb het helaas niet met dezelfde kleding enz bijgehouden maar vandaag eens naast elkaar gezet en dan zie je toch een groot verschil!
ook al een grote buik zie ik had ik ook hoor met dat aantal weken mooi hoor niet meer te verbergen dus met mijn dochter had ik ook een grote buik en ja nu ook weer en ja nog max 9 weken maar denk niet dat het er nog 9 worden hoor...en zeker geen 10
Ik ben pas laat begonnen met foto's maken, maar mijn buik is ook echt pas vanaf de eerste foto gaan groeien. Het verschil is echt super grappig om te zien!
Deze vond ik echt even schattig om hier te plaatsen. Heb hem ook als avatar maar vooruit Onze boxer is een echte schoothond... Sinds ik zwanger ben helemaal! Het leuke is dat de kleine in mijn buik gaat schoppen richting de loebas als hij zo knus tegen mijn buik aan komt liggen. Zo leuk!
Ik mis zwanger zijn!!!! Zucht... Heb het even moeilijk Hier mijn buik met 40+1 Ik had 3cm en was gaan wandelen buiten voor het Radboud. Daarna vliezen gebroken en 's avonds is hij geboren. De foto is dus buiten in de ochtend gemaakt. Had al een infuus gekregen en moest verplicht de rolstoel mee.