Net een foto gemaakt helemaal in de spiegel toen ik op bezoek was. Ik ben echt alleen bij mijn buik aangekomen. Morgen 37wk...spannend!!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje, mamavanjuul! Geniet ervan en veel geluk samen! @BabyAngel, fijn zeg alleen bij je buik aangekomen! En mooi! Ik tot nu toe ook en volgens mij zijn m'n armen dikker geworden, maar verder ook niks.
*breekt even in* Mooie buiken allemaal zeg!! Ik heb mijn navelpiercing tot week 37 in gehad, maar heb een 'speciale' gekocht. Die is flexibel en kun je zelf op maat knippen *zwaai, verlaat jullie weer*
Mooie buiken weer. Hier weer een fotootje van mij.. Moet toch vriend eens vragen wat vaker foto's te maken. Blote buik foto's vind ik van mezelf niet mooi, heb geen mooie buik vind ik (love hendels enzo) haha. Maar misschien als ik iets dikker wordt, toch maar eens maken, kan het immers zo wissen 😄 Oohja, ben vandaag 27.3 weken zwanger Edit: sorry voor de scheve nekken..
Mooie foto! Deze fotografe is ook 1 van mijn favorieten. Mijn nichtje heeft haar newbornshoot met haar gezin en ook toen de jongste 10 maanden oud was laten doen bij haar. Hele mooie shoot was dat!
Ook van mij weer eens een bijdrage. Vandaag precies 34 weken. Heb echt het idee dat de ene week mijn buik wat kleiner is dan de andere, en daarna weer een heel stuk groter. Ook zie je echt verschil in hoog en laag. Op mijn foto van vorige week zit mijn buik een stuk lager.