bij mijn eerste ging het net zo snel dus dat zegt echt niks hoor mijn hormonen reageren heel erg op mijn lichaam volgens toen de vk en maakt snel plaats en ruimte dat verklaard mijn vroege buik.
nee iedereen wist het snel en dan kan je wijde dingen aan doen terwijl je die nooit draag vragen zich ook af waarom in ineens geen strechtshirts meer draag
Daar zit ik nu dus ook mee. Ondanks een mooie echo willen wij echt graag tot minimaal 12 weken het geheim houden ook voor onze vier kinderen. Ik loop nu dus in dikke truien terwijl ik ook van de strakke kleding ben. Dat word nog afzien met drie kids die hier in de komende drie weken jarig zijn
nou iedereen mocht het hier weten waarom niet?? je bent zwanger... voor wie tot 12 weken wachten zwangerschap kan nou eenmaal goed of fout gaan dat weet iedereen en als het dan fout zou gaan is de steun om je heen ook wel fijn en als niemand het weet moet je het weer in je eentje verwerken ...zo zie ik het... en het kan erna ook nog fout gaan... dus positief proberen te blijven hoor en genieten van je zwangerschap toch fijn om pril geluk ook te delen
Dat fout gaan heb je gelijk in hoor. Hihi. Dat is hier dan ook niet de reden. Voor ons kwam het onverwacht. En ik ben er geestelijk niet klaar voor om het te delen met mijn naasten. Liefste zou ik zwijgen totaan september we zijn echt super blij laat dat voorop staan. Maar ik vind het fijn als ons geheimpje op dit moment gek hè!!!
Ok, Hierbij dan ook eindelijk mijn bijdrage! Lees al weken mee. Dit was mijn buik bij 14 weken. Samen met mijn dochter die foto's altijd heel interessant vindt
en Joma, phoe, wat een verschil. Wat een toeter. Snap dat je zegt dat het nu toch wel in de weg gaat zitten!
Wat een mooie buik al Siertje! Hier een foto van 19+2. Heb overgewicht en tijdens zws loopt het bij mij van onder mijn borsten recht naar beneden. Ienimieniebuikje, maar het komt eraan. Bij mijn zoontje ook geen grote buik gehad.
Mijn buikje heeft plaats gemaakt voor een blubberbuik.. Volgende week zou een keizersnede gepland worden, maar mijn vliezen zijn woensdagmorgen bij 37+5 spontaan gebroken, dus keizersnede die ochtend gehad. We zijn trotse ouders geworden van dochter Jolée, ze weegt 3205gram