proficiat samaa !!! prachtig meisje ! xxx hier nog eens een fotootjes van mijn groeiende buikje...links weekje of twee terug en rechts was nu 21 weken Bekijk bijlage 439973
Wat een mooie buikjes weer! Mijn bijdrage van deze week. Samen met een foto van 2 weken geleden. Exact dezelfde kleding aan. En *oeps* mijn zwangerschapsshirt wordt nu al een beetje te kort. onder mijn buik raakt hij al net de broekrand niet meer... nog 19 weken te gaan omgeveer. Dat worden buikbanden aanschaffen denk ik.
Dankjewel allemaal! Ik blijf hier trouw spieken hoor, vind het een geweldig topic met alle mooie buikjes
hier buik met 31 weken (vorige week dus) let niet op mijn outfit kwam net uit de douche en was mijn pyama haha mooie buiken dames
Mooie buiken dames. Heerlijk topic, kom hier graag kijken en kan nu zelf ook weer bijdragen. Let niet op de prachtige joggingbroek. Het is duidelijk dat ik nergens heen ga vanavond Foto is vandaag genomen. Nu 11 weken en 3 dagen zwanger. Het gaat een stuk sneller dan tijdens mijn vorige zwangerschap