Vandaag 9 weken zwanger! Net een foto laten maken door mn man. Let niet op mn outfit, net lekker gedoucht
@Eems: als je de foto wat bij snijdt dan komt hij er wel recht op( is mijn ervaring) probeer maar eens! Ohh zie ineens dat het je al is gelukt, haha
@tantetil, nandanovember en eems Haha thanks ladies! Dag ervoor krullen gezet, anders is het meestal ook niet zo charmant hoor. En omdat ik niet meer zo lekker lig, blijf ik liggen als ik een goeie houding gevonden heb, weinig woelen meer snachts, dus m'n haar blijft lekker zitten haha Lekker gekleurd ondergoedje doet ook wonderen @Juul dankje! Misschien is dat wel zo ja, maar die van jou is ook gewoon uitzonderlijk mooi.. Lekker van genieten!
Hierbij mijn laatste bijdrage, kon het niet laten Sorry voor de wazige foto's, ze zijn gemaakt met mijn telefoon. Links een dag voor de ks. Na een week al 12 van de 24 kg kwijt
Meiden wat een mooie buiken allemaal! Zo leuk om te zien hoe anders elke buik is! Het blijft bijzonder.. Ik was even mijn buikfoto's op een rij aan het zetten, toch apart hoe hard het gaat hihi (tweede zwangerschap ) dus bij deze mijn overzichtje hihi.
Wat leuk Rifer! De deurklink verstopt zich steeds verder achter je buik Serieus verschilletje al hè Samaa! Dat geeft weer hoop Alles goed met je meisje? Zal van de week ook weer eens een foto plaatsen.
Ben 30+2, en dat gevoel herken ik sinds deze week. Af en toe komt er een lichaamsdeel ook te dicht bij mijn linkerrib, en dat snijdt dan door mijn hele lijf heen. "Gelukkig" gebeurd het alleen aan de linkerkant (vraag me niet waarom). En dan duw ik even een paar keer omlaag met mijn hand, en dan voel je ook dat hetgeen wat er tegenaan duwt wegzakt.
Inderdaad een heel verschil, buik krimpt nu met de dag. Heb weer goede hoop dat het nog goed komt met ons meisje gaat het prima. Heel tevreden kindje. Drinkt goed en slaapt veel
wauw blis was al aant denken zou jullie kleintje al zijn maar nog niet dus! hihi malika mooi zeg wordt een mooie herinnering voor straks