Hiii, ik kom ook even kieken. wonderbaby wat ben jij lekker dun van jezelf zeg zo jaloersssssss haha Leuk al die buikjes.
Wauw wat een mooie buikjes en buiken weer zeg! En een aantal die inmiddels bevallen zijn, gefeliciteerd . Mijn bijdrage van vandaag, ben morgen 26 weken zwanger .
Ik durf ook weer, nadat de groeiachterstand officieel nietig is verklaard . Hier was ik ruim 34 weken en ik mag weer terug naar mijn verloskundige ipv alle toeters en bellen in het ziekenhuis.
thnx meid! denk dat t straks even stil zal staan en darmen plaats maken voor BM. is de derde merkte jij dat ook dat t sneller groeide? keesje groeit iig goed hihi
Merkte niet echt dat ik eerder buik kreeg, maar pas vanaf 24weken ofzo is het hard gegaan! Ik hoop dat het hier nu stil blijft staan pff! Heb zon pijn! Heb de vk al gevraagd of ze willen inleiden, maar willen ze niet. Ze wil wel strippen bij 39 weken! Ik zit er echt doorheen bahbah moet voort om alles janken want alles wat ik doe doet zo ontzettend pijn en voel me gewoon depri... Nog geen 1 zwangerschap een moment gehad dat ik kon genieten, van mij mag ie dr met 37 weken wel uit zijn. Daar duim ik voor op t moment