Nee dat was niet helemaal de bedoeling maar heb meer het idee dat ik het zelf alleen zie, wordt wel gewoon ongesteld en nergens last van vandaar.. Testje heb ik aan het begin wel gedaan en die zei negatief daarom nooit meer aandacht aan besteed en ik keek nu weer goed naar mijn buik en dacht ik lijk wel zwanger...
Ga snel even een test doen!! Stel dat je zwanger bent, dan is prenatale zorg héél belangrijk (echo's, vitamines,..)!!!
Even serieus. Dan ga je hier vragen of we in onze glazen bol kunnen zien of je zwanger bent? Ga een test doen, dan weet je het zeker...
Ik heb net een test gedaan, niks aan de hand! Ben wel benieuwd waarom mijn buik dan zo opgezet is en waarom ik ineens zo weinig ongesteld ben
Als je verder dan 6 weken zwanger bent dan geeft een zwangerschapstest ook vaak negatief aan want het HCG is dan gewoon te hoog, misschien verstandig dat je gewoon eventjes naar de Huisarts gaat om bloed te laten prikken?
Dit is alleen tijdens de piek. Met 14 weken neemt de piek alweer af en zou de test weer op moeten lopen. Maar ze is ook steeds ongesteld, denk dus denk dat de test het juiste resultaat gegeven heeft.
Belly12, je darmen zullen wat van slag zijn waarschijnlijk. Ik heb dat zeer regelmatig als ik niet zwanger ben. Dit is ergens eind tienerjaren zomaar ontstaan en was dus ook bang zwanger te zijn. Gebruik je anticonceptie? Ben je wellicht gewisseld van anticonceptie? Daar zou je bijv lichtere menstruaties van kunnen krijgen. Maar kan ook zomaar zonder reden hoor. Zolang je verder gewoon elke keer wel ongesteld wordt en nu de test negatief was zou ik ervan uit gaan dat je echt niet zwanger bent.
Meiden jullie hebben allemaal een prachtige buik!! Groot of klein wat maakt het uit...er groeit iets wonderbaarlijks in jullie!! Ik mis mijn buik wel maar boven ligt mijn wondertje lekker te slapen!!
Bij mijn oudste zoon heb ik 15 testen er tegen aan gegooid alle 15 negatief daarna naar de dokter gegaan omdat ik iets voldeed bewegen in mijn buik daar ook test negatief. Volgens de dokter zat het tussen mijn oren. De dag erna ben ik naar de echo burg geweest lag mijn verhaal uit en kreeg een echo tegen betaling. En warempel ik was dus op 2 dgn na 16 weken zwanger. Mijn zoon is met 36 wkn geboren woog 10 pond en was 63 cm. De huisarts is toen nog wezen kijken en zei nog tegen hem: en je zei nog: het zit tussen je oren nou dus niet.
35 weken zwanger! Zo trots!! Onze zoon is met 34 weken geboren dus vind het geweldig dat ik nu verder mag lopen dan dat! Let niet op t datum blokje hahahah bij ons is het al 2 april volgends manlief
Prachtige buiken weer. Vindt altijd zo leuk om hier te komen gluren Mijn buikje bij precies 29 weken!
Waarom laat je geen echo maken? Iemand die er eigenlijk al vanuit gaat dat ze zwanger is (anders zou je hier geen foto plaatsen van je buik), belt dan toch even met een verloskundige praktijk of een echo bureau? Je wilt toch zeker weten dat je zwanger bent, lijkt mij!?