Mooie buiken weer hoor dames. Kan niet wachten tot ik ook een echt babybuikje weer heb. Aan de andere kant hoop het het nog even te kunnen verbergen. Lang leven dikke truien.
Ik mag nog even maar denk ook dat ik dat ga krijgen! Nu kun je wel lekker genieten van je meisje in je armen
Ik had de foto hier geplaatst met het idee dat jullie misschien wel konden zien van dit lijkt inderdaad wel op een zwangerschapsbuikje omdat ik zelf het idee begon te krijgen. Ik ga er vanuit dat er niks aan de hand isen dat ik mezelf gek gemaakt heb met het idee en daardoor verschijnselen begon te zien.. hoop dat het nu gewoon allemaal klopt en ik inderdaad niet zwanger ben. Zal alles goed in de gaten blijven houden.
Als je dit topic eens doorleest dan zie je dat geen enkele buik gelijk is. Hoe kun je dan van forumleden verwachten dat ze kunnen zien of jij zwanger bent?! Wij hebben geen röntgenogen ofzo. Voor hetzelfde geld is dat gewoon hoe je buik er normaal uitziet. Beetje raar dat je denkt dat anderen kunnen zien of er een kind in jou zit...
Waarschijnlijk gebruikte me zoon de nodige hcg waardoor er weinig via de plas gedetecteerd kon worden of het was teveel dan slaat hij ook negatief uit. Hij is nu inmiddels al weer bijna 15 jaar