Ja ik krijg wel meer lucht en het maagzuur probleem is gelukkig verreweg over, dus dat is erg prettig! Ja mijn haren groeien altijd enorm snel dus dat is wel een voordeel aangezien ik snel eens een kapsel wil laten knippen
Thnx. Het gaat moeizaam, zit nu op 1 morfine per dag en dat is erg zwaar. Het lopen wordt steeds lastiger maar ja. Gewoon volhouden.
Mijn buik deze week! Ik vind het erg leuk, een dikke buik maar mijn rug wat minder helaas hahaha Ho, moet ik wel mijn foto bijvoegen he
Dankje! Dat shirt heb ik vorig jaar augustus gekocht bij de C&A, maar volgens mij verkopen ze die niet meer. Ik kan 'm tenminste nergens vinden.
Dat moet echt zwaar zijn Drieka! Nog eventjes.. Hoop dat het wat vol te houden is! Wauw Juul! Heel mooi! Haha Annick, super!!
Eerlijk gezegd niet, de laatste weken waren bijzonder zwaar en zat de buik mij echt in de weg. Maar hier gaat alles goed, ik ben er nog niet helemaal qua herstel...maar daar staat ook 6wkn voor. Misschien is het wel leuk om de voor en na foto's te zien De 2e foto is van gisteren, bijna 2 weken na de keizersnede.