Fotootje van vandaag (18 weken). Niet helemaal scherp en de spiegel kan ook wel een schoonmaakbeurt gebruiken, maar vooruit
Vandaag een gipsafdruk gemaakt 😄 Dus ook maar ff showen! Vind hem heel mooi geworden 37 weken
Gaaf zeg, zo'n gipsafdruk! Lijkt mij ook wel leuk om te doen, heb alleen geen idee waar je dat ding daarna laat, haha.
Wij willen hem boven t bed ophangen aan de muur met aan elke kant een diepe lijst met de geboorte pakjes van alle 2 de Kids. . Ben er erg blij mee hij is zo gaaf geworden!
mooie buiken hoor... Mijn bijdrage voor vandaag 30+3. Morgen naar de gynaecoloog. Dan word er een inwendige echo gemaakt om te kijken of het een ks wordt of een vaginale bevalling. Dit heeft te maken met m'n placenta. Ben best wel zenuwachtig want het in m'n eerste kindje.
Hele mooie buiken weer! Spannend zeg appelsap. Doordat ik van mijzelf al een speklaagje heb was ik eerst vrij onzeker over mijn blote buik , Maar bij mijn buik is het nu bijna niet meer te zien .
Ik doe ook een keer mee! Morgen 37 weken zwanger. Geen joekel maar wel een erg strakke buik! Nu 10kg in gewicht aangekomen.