ja heb ik ...even zoeken!! Deze is van mijn dochter met 12 weken Bekijk bijlage 409815 en dit was de laatste met 35 weken!! toen kwam ik in het Ziekenhuis terrecht.. Bekijk bijlage 409817
Vandaag 20 weken! Op de foto lig ik op mijn rug...schok er zelf een beetje van! Wat een buikie! Mijn vriend:zooo dikke! Sorry voor de schuine foto
Ben je te vroeg bevallen bij je dochter aangezien je laatste van 35 weken was? Heb je er ook van opzij?
Mooi Joma, Jij gaat ook al zo hard. mooie prachtige zwangere buik Hier mijn bijdrage tot volgende week zaterdag. Dan zijn we op vakantie alweer 18,5 week.
Hier mijn buik(je) met 16 weken en 6 dagen, ik vindt hem nog lekker klein voor een tweede zwangerschap! De meeste zien het ook nog niet en dat vindt ik helemaal niet erg
met 35 weken opgenomen met zwangerschapsvergiftiging en met 37 weken ingeleid maar me dochter was gewoon op volledig gewicht met 3350 gr en 50 cm voor 3 weken te vroeg zal vast nog wel een zij foto op externe harde schijf hebben hoor haha maar dus niet bij de hand meer op de laptop het is alweer bijna 7 jaar terug
Hopelijk mijn laatste buikfoto. Morgen 40 weken! En een enorme bal vind ik zelf! Wat zal er in zitten? Ben zooooooo nieuwsgierig!!!