36 weken alweer! Gister de laatste dingen klaargezet: wieg, box en kinderwagen. Spannend hoe lang het nog gaat duren nu! (Door de diabetes waarschijnlijk minder lang dan ik steeds gedacht heb, kleine is al behoorlijk flink)
Ja heel grappig! Wel apart gevoel zo'n harde bult aan de ene kant en een zachte buik aan de andere kant.
Mooie buiken zie ik weer,prachtig! Ik heb een foto van vorig jaar deze tijd was ik 35 weken zwanger en nu vieren we over 4 weken haar 1e verjaardag! Bekijk bijlage 449203
Wat een mooie buiken allemaal!!! Bij deze mijn buik met 10 weken en 4 dagen, vandaag 11 weken zwanger van een tweeling! Soms schaam ik me om te zeggen dat ik pas 11 weken ben, maar stiekem ook wel héél trots!!!
Ik lees dat jij ook zwangerschapsdiabetes hebt. Moet je hiervoor ook insuline gebruiken? Ben zo benieuwd wie er daadwerkelijk eerder wordt i geleid door de diabetes? Wel een prachtige buik heb je! Wouw
Wat lief, dank je wel! Ik las net je andere topic idd. Ik gebruik geen insuline, diabetes is ook nog maar net vorige week vastgesteld. Gezien mijn termijn willen ze niet meer overgaan op insuline, maar zullen ze indien nodig de kleine eerder laten komen. Beeb lag vorige week 2, 5 week voor op groei, vrijdag weer groeiecho. Daar zal veel vanaf hangen. Spannend allemaal hè!
Iloon, mooi hoor. En schrik niet want het gaat snel groeien 😉 Hier ligt 1 in stuit en de ander gewoon normaal met het hoofdje naar beneden. Bekijk bijlage 449285
Zeker spannend! Pff begin al beetje kriebels te krijgen hoor! Haha Hier over 2 weken de tweede groeiecho. Dus ben erg benieuwd of ze ook sl vooruit gaat lopen. Vanmorgen wel weer te horen gekregen dat de insuline is verhoogd 😖😖
Een foto toen ik 37w6d was (2 dagen voor de inleiding) en daarnaast een foto 11 dagen na de bevalling (vandaag dus ) Bekijk bijlage 449309 Bekijk bijlage 449310
Ik kan ook eindelijk en beetje meedoen. Dit is een foto van gisteren met 17+3. Ik ben zwanger van een tweeling.