Ooooh wauw, wauw! Prachtige buik Drieka! Maar wat daar in je armen ligt is nog mooier En Thanks, ik heb dikke 'darmen', hahaha!
mooi Drieka ! wat een mooi mannetje !! genieten maar ! voor de rest ook mooie buiken weer iedereeen ! xxx
Mijn buik bij 12+4. Heb de afgelopen 6 weken alleen maar kunnen liggen dus mijn buik is al flink gegroeid
Hier ook weer eens een bijdrage van mij.. 30 weken en 1 dag zwanger! Volgens de groeiecho krijgen we een groot kindje! Ben errug benieuwd! Mja nog even ongeveer 10 weekjes afwachten
Dank je wel Ik voel me ook met de dag alweer wat beter, de knip begint ook eindelijk wat minder pijn te doen en dat scheelt ook wel erg veel want die pijn daarvan beperkte me enorm. Al het vocht ben ik ook eindelijk kwijt, kan weer normale schoenen aan en mijn gezicht is niet meer zo pafferig. Nu mijn buikje nog maar dat heeft tijd nodig, ik had ook echt een enorme toeter
mooie buiken weer dames en leuke foto drieka ! hier ook weer even een bijdragen gemaakt met 25+1 Bekijk bijlage 449340
Links 28w zwanger, rechts vandaag 29+3. Het viel me ineens op dat mijn buik er heel anders uitziet. Wat puntiger. Kleine man zal wel anders zijn gaan liggen
20 weken vandaag. Buik is aanzienlijk groter dan tijdens zwangerschap van dochter rond deze termijn. Scheelt zo'n 5 cm in omtrek. Aub let niet op m'n charmante broek. Heb gisteravond uitgebreid op de bank gehangen