Hier word ook telkens gevraagd of ik wel zeker weet of het er wel 1 is.... Achja... 26 weken en 4 dagen! En ik ben er trots op! haha
Haha, heel herkenbaar. Ik kreeg de vraag of het er zeker geen 3 waren, je moest hun gezicht zien toen ik zei dat het er maar eentje was
Hier ook, de een zegt "woow je word wel dik he" de ander weer dat ik een klein buikje heb. Ze hebben allemaal wat. Maar uiteindelijk gaat het erom dat onze wondertjes goed groeien en steiae of niet het boeit me echt helemaal 0 of andere mensen me buik groot of klein en mooi of niet mooi vinden Iedereen heeft altijf wat te zeggen. Zal morgen buikfototje plaatsen dan ben ik 30 weken
Mooi hoor. Als ik het goed zie, lijkt je buik best nog wel bescheiden voor 35 weken. Ze steekt in ieder geval mooi naar voren.
EENS EENS EENS! Maar ik vind ook dat als mensen iets van je buik vinden (dik, dun, bescheiden, puntig of weet ik wat), dat dit vaak wel oprechte interesse is en geen afzeiken ofzo (was bij mij iig zo). Dus dat is hoe dan ook positief, toch?!
Mooie buiken weer dames! Hier ook verschillende reacties van klein tot groot maakt me soms wel onzeker maar dan voel ik het gespartel van de kleine man en denk ik het mooiste zit daarbinnen en daar gaat het om Hier mn bijdrage vandaag genomen 32 weken en een beetje
Mooie buiken!! Mij maakt het ook inderdaad niet uit, ik ben blij met m'n eigen bescheiden buik en ik vind de verder naar voren stekende buiken van andere meiden ook zo prachtig! Het blijft een bijzonder wonder, onze mooie groeiende kindjes. Met menstruatie dacht ik wel eens 'mannen hebben het maar makkelijk', maar goh, ze missen ook dit geweldige gevoel van een groeiend kindje in je buik en dat is echt met niets te vergelijken.
Ha, ik mag ook weer! 1 dagje gesmokkeld, maar dat mag wel toch? Hier ook varierend commentaar, de een zegt bescheiden buikje, de ander ziet gelijk dat het een brede meisjesbuik is en weer een ander zegt goh je draagt zo mooi naar voren