Zo het is dat je het erbij zegt.. Anders had ik het nooit gedacht dat er twee wondertjes in zitten hihi ☺️ Mooi hoor!
Hihi ja dat hoor ik heel vaak! Tot 22 weken was er ook nog bijna niets te zien en sindsdien wel hard gegroeid maar het blijft een bescheiden buikje. Dankje
Woow, das zeker een mooi bescheiden buikje! Nu maak ik me niet meer druk over mijn mini buikje, haha.
Alweer 34 weekjes!! Nu ze is ingedaald kan ik eindelijk zien dat m'n buik lager hangt. Het komt nu echt dichtbij!
Dankje! Nee niet drukmaken hoor Als de kindjes maar goed groeien! Onze tweeling is klein maar wel binnen de marges en steeds in stijgende lijn dus ik vertrouw er ook maar op dat het goed is
Bekijk bijlage 452970 Hier 34.6 weken zwanger Mooie buikjes zie ik voorbij komen!! Doornroosje dat zou je echt niet zeggen, mooi hoor!!
Dit is mijn tweeling buikje Bijna 26 weken Bekijk bijlage 452972 En 1 samen met onze nieuwsgierigaagje Bekijk bijlage 452974
Vandaag al weer 32 weken. Gaat hier ook hard! Nog 6 weken te gaan... Pfff best ongelooflijk nog dat ik over 6 weken moeder al zijn haha 😛☺️