Mooie buik zeg! Allemaal weer prachtig trouwens! Ongelooflijk dat ik er een jaar geleden ook nog zo bijliep,mijn meisje word vrijdag alweer 1,ongelooflijk snel gegaan
Kijk al een tijdje hier mee en is zo leuk om al die verschillende buiken te zien! Hier de mijne met 23 weken. Vind hem nog wel erg klein en heel langzaam groeien. Dacht dat het bij een 2e toch wel sneller zou gaan.
Mooi hoor mausyi!! Shart jij hebt ook een prachtige bolle buik! Groeispurtje gemaakt of niet? Jelle, hij is misschien niet heel groot, maar toch echt wel een zwangere buik hoor! Groot is ook niet alles haha
Lief van je ja ik weet nog dat jij bijna uitgeteld was vorig jaar, ik kreeg helaas een MA rond dezelfde periode. Wat gaat het snel he zo weer een jaar voorbij! Veel plezier vrijdag! Lizz thanks meis! Ja ik weet niet eigenlijk hij lijkt wel stukje hoger te zitten zag jouw buik ook voorbij komen in ons topic, mooi!! Gek he dat het alweer bijna over is... Raar idee
Mooie buiken allemaal!! Ik kijk al een tijdje mee en nu begint mijn buikje ook goed te groeien! 19,4 op de foto
Echt supertrots op mijn buikje (ondanks dat ik me met +10kilo wel een beetje een olifantje voel.. Vraag me af waar het vandaan komt & heen gaat) Nog 9 weekjes, zooo ongeduldig aan het worden
Dank je hij vindt zichzelf ook erg geslaagd @chococippie: ja ik vind hem ook erg leuk. Zit ook wel goed En weer prachtige buiken weer dames 👍
Van gisteren Vanochtend zei een verkoopster tegen mij "je krijgt een meisje", of ze is helderziend of het is een echte meidenbuik?