dat is ook niet prettig zeg ..komt je groot groeiende buik door teveel vruchtwater denken ze?? of heb je dat al eerder mee gemaakt? jeetje lijkt me niet fijn en logisch die pijntjes..
Had het bij mijn 2de en 3de kindje ook. maar niet zo erg. ook kwamen ze met de echo met 1 dag voor de 18 weken erachter dat de groei van uk kwa datum op 4 december is. terwijl ik volgens de termijnecho met 10,6 weken 31 december was uitgerekend. Dat termijn houden ze ook aan en zeiden dat dit dametje al dik 26 dgn voor lag in groei. dit komt allemaal door mijn suikerziekte. Daardoor is ook weer de polyhydramnion ontstaan Hoopte het dit keer niet te krijgen
Goed dat ze het in de gaten houden. Ik weet inderdaad dat te veel vruchtwater niet goed is voor moeder en kind! (polyhydramnion) Vandaar dat ik schrok van je foto!
Klopt het heeft de benaming polyhydramnion. daarom mag het ook niet meer toenemen. dan moeten ze het aftappen. omdat er een scheur in de vliezen kan ontstaan en water kan brwken. vandaar dat ze me toen bij dochterlief ook met 37,2 weken in gingen leiden. Ook kan er afwijkingen zijn. ik ben ook best bang met de 20 weken echo. maar moet positief blijven.
Wauw! Je hebt wel een super mooie buik joh! Mooi naar voren. Ik krijg bij mij het idee dat ik toch wel een beetje in de rondte draag... dat het zeg maar vanuit mijn zij naar voren gaat...
Ja is lekker aan t indalen! Beter vroeg dan nooit haha en niet zoveel last van maagzuur ook fijn! Alleen dat plassen he
Dacht dat mijn buik nauwelijks groeide, maar toch wel wat verschil (hoewel zwart natuurlijk wel afkleedt)