Mooie buiken @babyangel jou buik lijkt me een stuk gezakt tegenover de vorige keer of is ht maar schijn ?
mooie buiken allemaal hier! Ik heb er vanmorgen ook weer eentje gemaakt, met precies 24 weken. heb hem naast die van de vorige keer gezet, en vind dat mijn buik echt omhoog komt nu... Kan goed kloppen met wat de baby heeft gedaan, want die is van onderin, naar helemaal links bovenin gaan liggen... heb nu dus een beetje een lege buik aan de onderkant, haha! Maar dat vult zich vanzelf wel weer
Wauw mooi hoor babyangel en knoopster! Echte ronde buiken Hier bijna 40 weken! Hopen dat het nu niet meer heel lang gaat duren
wauw wat een mooie buikjes van de meiden op het laatste!!!! en wat andere al zeggen super rond hoor!!!! mooi!! succes iig met de laadste loodjes hoor nog even en dan hebben jullie dat wondertje in jullie armen hoor!!
Dank je wel! Ik wordt met de dag nieuwschieriger naar de kleine. Hoewel hij van mij ook nog lekker lang mag blijven zitten
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Dit is mijn eerste poging om ook een foto te plaatsen,hoop dat het me gelukt is. Ik vind het altijd erg leuk om hier de mooie buikjes te bewonderen