Prachtige buiken stuk voor stuk meiden!! @ lies2012 ook met een beschaafde buik kun je schitterende foto's maken en in 5 weken kan er ook nog heel veel groei komen.
Leuk topic dit! Kijk er elke keer even op. Inmiddels meer buikjes voorbij zien komen van dames die nog niet zo ver zijn, dus nu durf ik ook wel een foto te plaatsen van mijn buikje. Morgen 15 weken (sorry krijg de foto niet gedraaid)
Mooie buiken zeg meiden!Toch leuk om die verschillende maten/vormen te blijven zien @babyangel succes meid,kan nu elk moment gebeuren
Hee LoveLaughLive. Ik ben precies even ver als jou en ook precies zelfde buikje als jou haha grappig. Xxx
doet jou buik al niet mega zeer? Las dat je polyhydramion heb of vermoeden ze het enkel nog? Ik heb dat ook gehad enkel bij mij was dat aan het einde van mn zwangerschap. Had ook een tietatoeter toen.
Heb het nog steeds. tussendoor nog even na laten kijken omdat ik erg veel pijnen had. vruchtwater was godzijdank niet toe genomen Uk wel die snoept er gulzig van.
Mooi toto! Zie allemaal weer mooie buiken. Hier zaterdag een fotoshoot, hoop dat het mooie foto's worden!