klopt dat zeiden ze ook Ben daar blij mij dat duidt erop dat het geen afwijking heeft. ben er blij mee. nu nog ff weekje de 20 weken echo afwachten.
@lovemykids Even een nieuwschierig vraagje hoor. Waarom plaats je elke dag meerdere fotos van je buik?
Ik heb alleen gisteren meerdere foto's geplaatst niet elke dag. Gisteren was ik 20,1. 4 dgn eerder met 19,4 weken ook een foto geplaatst. Elke week doe ik het wel. er zijn er meer die dat doen. is mijn allerlaatste zwangerschap en probeer er gewoon van te genieten. Vanaf 9 december als het goed is komen er nooit geen buiken meer hier te staan van mij want wordt na de bevalling gesteriliseerd. Het heet ook: buikfotootje wie doet er mee. Ik doe wel mee Zeker nu het mijn allerlaatste zwangerschap is. vind het ook apart te zien het verschil in 4 weken dat ik hem wou plaatsen. wist niet dat het zo snel kon gaan. .
Van andere mensen weet ik niet en het was geen aanval. Ik vroeg het me serieus af waarom iemand zo vaak fotos plaatst
Wauw!! Prachtige toeter. het zal nu wel erg zwaar zijn. en super dat je mannetjes nog heerlijk bij je binnen zitten weet je ook al wanneer ze je gaan inleiden? Of wordt het een ks? Ben benieuwd naar je fotoshoot foto's. Maar die zullen vast erg prachtig worden.
Het wordt wel wat zwaarder, maar het valt me nog steeds mee. Het is dat er 1 kindje (de grootste).overdwars onderin mijn buik ligt en ik daardoor soms wat beperkt ben. Zitten is daardoor soms wat lastig en bukken helemaal. Het valt me tot nu toe nog steeds 100% mee! Had gedacht dat dit een hele zware zwangerschap zou worden. Het wordt een ks idd en het ligt er gewoon aan tot wanneer ik en de kindje het redden, hoop sowieso tot de 34 weken. Ben ook erg benieuwd naar de fotoshoot, hoop dat ze mooi worden.