Aah thnx.. maar waarom jaloers..jouw buik zag er ook prachtig uit op die foto die ik voorbij zag komen
De foto's zijn totaal niet anoniem en een beetje bloot, maar ik ben zo verschrikkelijk trots! Vanavond haal ik ze weer weg! Gemaakt met 33+3 weken!
Ik ben al een tijdje niet op zp geweest, maar nu ik jou foto zie Aster wil ik echt even reageren. Echt prachtig! Wat een leuke stel zijn jullie!
Mooie buiken weer! En mooie fotoshoot foto's ook! Vind allebei mooi, blote buik en die romantische paar pagina's terug.. Ga zoiets zeker voorleggen aan mijn fotografe..
Wow, had niet zoveel leuke reacties verwacht! Dank jullie wel! Misschien moet ik m maar insturen voor buikfoto van de maand, haha!
Mooie foto's! Vooral die van aster en kimmie. Is toch wel een heel erg leuk idee een zwangerschapsshoot. Als mijn buik een beetje de moeite waard is zal ik hem ook eens showen. Nu is er nog weinig te zien.
Aster, wat een mooie foto's! Heb je topic 'Ik trek het even niet meer' gevolgd en daar gezien dat je zwanger bent geraakt na alle ellende..en als ik dan deze foto's zie..echt super gaaf! Jullie zien er zo gelukkig uit..dat kan niet anders dan een mooi en zeer gewenst kindje worden