32.1. Buik hangt al iets lager(valt mezelf echt op), want baby is al Goed ingedaald bleek gisteren bij de echo. Pharilla: zooo flinke buik en hangt echt laag zeg. Je hoeft sowieso niet meer lang te wachten
Prachtige buiken weer Wauw sommige lopen echt de laatste loodjes. veel suc6 duurdt echt niet lang meer. hier alweer 23 weken. Nog 14-15 weken.
Mooie buike weer. Pharilla, jij hebt echt een grote buik ondertussen. Hopelijk komt jullie kereltje snel! Dit is van vorige week. Morgen maar weer een foto maken, want ik heb het gevoel dat ik nu per dag groter wordt.
39+2. Wanneer zal hij komen? Mooie buiken hier weer. Jeetje wat een buik heb jij al voor de termijn Lovemykids. Maar dat hoor je vast wel vaker en is wellicht niet zo leuk om te horen. Maar het is echt zo opvallend!
Mooie buiken dames! Ik kom voor de laatste keer een foto plaatsen. Mijn voor/na foto: 40weken zwanger en 1 week na de bevalling. Bekijk bijlage 415552
Jeetje zo slank al ik ben nog een walrus Als ik jullie buiken zo zie mis ik hem toch wel heel stiekem
Wow humava dat doe je goed!! Vind deze manier van fotograferen erg mooi seepje! Je man toevallig fotograaf? Laat je elke week zo'n foto maken?
Mooie foto's zeg! Die van Seepje zo donker vind ik ook erg mooi. Heb er zelf maar eentje gemaakt, die is van vandaag met 22 weken en een beetje .
Thnx! Ik sta er zelf ook wel weer van te kijken hoor. Bij dl ging het ook snel maar had niet verwacht dat ik nu weer zo snel (redelijk) in vorm zou zijn. Er moet evengoed nog 9 kilo af hoor. Maar ben er al 10 kwijt.
Wat een mooie buiken en foto's weer. Hier niet zo'n mooie foto maar wel een duidelijke buik (al zeg ik hetzelf) Bekijk bijlage 415569 25.6 weken.
Ik lees al even mee en zal nu ook eens een fotootje plaatsen van m'n buik vandaag 29 weken! Buik groeit nu snel.