Zwaar hè meid zo`n grote ronde buik. Ik weet er alles van zie een paar foto's naar boven deze pagina. Ik ben pas 27 weken en heb er ook zo'n last van Ben zo blij dat ik wordt ingeleid met 37 weken. Uk ligt ruim 5 weken voor. Succes met de laatste loodjes meid. Nog even volhouden.
Dankjewel. Hier ook een inleiding vrijdag a.s. vanwege de grootte in combinatie met ernstige bekkeninstabiliteit. Hoop nog steeds dat ie zich voor die tijd uit zichzelf meldt, onze dochter was er ook met 37+2. Heb al twee keer in het ziekenhuis gelegen, omdat het rommelt, maar het zet nog niet echt door. En anders wordt het vrijdag. Jij ook succes, zwanger zijn is niet fijn op deze manier, ik leef met je mee! xxx
Alweer 15w5d, gaat toch best al snel, nu ondertussen 16 cm in buikomvang toegenomen, lijkt nu niet zo snel te gaan Bekijk bijlage 421148 Bekijk bijlage 421149
O, wat een mooie boxer! Kan ik ook een keer zo doen, geweldig! En de teckel erbij... O, ja, mooie buik ook, natuurlijk
Wat een mooie buiken meiden!! Dit is alweer een jaar geleden! Ons meisje wordt woensdag 1 jaar! Ik was het zo beu toen!! Ondanks dat ik wel trots was op mijn buik!