@Seepje en Maris, dankjewel en Seepje, wat heb jij een prachtige buik zeg, ook voor een tweeling nog best groot! Gaaf dat je elke keer zulke foto's hebt. Laat je ze maken bij een fotograaf?
@Seepje mooie foto,s iedere week hoor!! de andere ook weer groeiende buikjes altijd leuk lekker trots zijn op je eigen buikje zag nog 3/4 D echo,s altijd zo bijzonder
wij hebben een eigen fotostudio dit begonnen als project om te kijken of het aanslaat en we het eventueel ook aan kunnen bieden aan klanten want we hebben behoorlijk vaak zwangere dames in de studio en ja mijn buik is behoorlijk. Loopt qua groei ongeveer 5 a 6 weken voor op de groei van een eenling... wordt ook wel steeds pittiger nu allemaal, maar ik klaag zo min mogelijk! @joma :thnx jouw buik groeit ook mooi!!! @starry mooie buik en leuk setje heb je aan!
Leuk project!! Ik ben ook fotograaf maar dan met name buiten fotoshoots. Maken jullie ook nog een foto als de babys.geboren zijn? Heb het weleens vaker voorbij zien komen, 9mnd en geboorte project. Erg leuk !
Nee helemaal niet... gekke is dat ik zelf schrok van mijn buik haha aan de bovenkant lijkt het veel minder.. moet wel zeggen dat ons kindje 4 a 5 weken voor op groei loopt en heb ook meer dan genoeg vruchtwater..
Mooie buikjes dames! Hopelijk kan ik er ook snel weer een plaatsen, nu echt n darmenbuikje maar daar ben ik ook blij mee
Werkelijk waar geen flauw idee.. ik heb geen suiker kindje is zover ze kunnen zien gezond.. onze dochter liep ook voor op groei 2 weken alleen deze is "erger" ze laten mij ook niet lopen hoor tot 40 weken staat al een datum voor inleiden.
Hier ligt ze ook 5 weken voor. Mijn suikers zijn stabiel nu 4 weken maar ze blijft haar lijntje volgen. Je hebt kans dat ze je dan ook 3 weken eerder inleiden net als bij mij. Ik word over 8,5 weken ingeleid met 37 weken.
Wat een mooie buiken weer dames! Hier afgelopen dinsdag bevallen van een klein kereltje. Lars Noah. Ik zou eigenlijk gisteren ingeleid worden, maar meneer besloot anders. Ik zal even kijken of ik een foto van hem heb... Nou ja, die zijn er natuurlijk en, maar ik bedoel via dropbox op de IPad.