Zondag liep opa (mijn vader) voor het eerst mee aan de 4 mijl in Groningen. Om ons steun te betuigen had ik hem deze foto gestuurd
Mooie buiken weer. Bianca, hoe is het met je striae, is het nog minder pijnlijk geworden? Toch als ik zo al die buiken zie, mis ik het stiekem toch wel een beetje. Misschien toch nog maar voor een 2e zwangerschap gaan en gaan voor 3 meiden, haha. Helaas, vriendlief trapt er niet meer in, veel te bang dat het er weer 3 zullen zijn.
hoi Natasja, Ja gaat Door de lotion veel beter Jeukt ook niet meer en lekker soepel nu Ja snap dat je stiekem dat getrappel in je wel mist Ja zou wat zijn worden het 3 meiden Erg druk maar denk ook erg leuk en nooit saai Hoe gaat het met je 3 mooie mannetjes?
Kijk al weken stiekem mee,, en aangezien mn buikje laatste weekjes opeens explosief is gegroeid hier mijn foto 25 weken
Mooie buiken weer meiden..!! Ben verliefd op mijn mannetje maar mis soms ook mijn buikje wel een beetje. Leg af en toe nog automatisch mijn handen erop haha maar dat werkt niet meer..