Vind wel leuk om te vertellen, Maandag met 42.1 na inleiding zondag ochtend. Eindelijk m'n zoontje geboren is! Was heftig uiteindelijk een ks maar daar gaat het allemaal niet om. Als ik weer beetje mens ben en naar huis mag zal ik een foto laten zien, kan namelijk niet uploade via m'n telefoon op zp.
Gefeliciteerd An! Heel veel geluk en gezondheid toegewenst! Leuk om te zien hoe hard mijn buik ineens groeit zo naast elkaar
Prachtige buiken meiden! @gwoonAn Van harte met je zoontje! Geniet van je kraamtijd en een goed herstel gewenst!
Mooie buiken! GewoonAn, gefeliciteerd! Joma, jouw foto met de twee buiken lijken wel 2 verschillende buiken? De bovenste lijkt kleiner en lager te 'hangen' dan de onderste met shirt? Die is veel groter/ronder/hoger. Of ligt dat aan mij
Dat komt denk ik door het verschil van de hoek van waaruit de foto is gemaakt. Een foto van (deels) onderaf geeft een beetje een vervormd beeld weer door de groothoek
hahah allebei zelfde moment alleen 1 bloot en linksstaand en de andere met shirt en rechtstaand en ja dat vormt anders hoor dat is normaal maar 1 minuut na elkaar gemaakt ...en zelf gemaakt is ook moeilijker he om precies recht te staan
Bij mij wordt het waarschijnlijk ook zoiets Maandag bij VK gehoord dat bm op 22 weken ligt qua hoogte, al boven mn navel. Lang maar plat dan dus Haha. Kon verder geen kwaad. Daarbij heb ik redelijk getrainde buikspieren, dat helpt ook niet mee geloof ik. Ach, ik vind het echt niet erg, scheelt weer meesjouwen. En ik vind kleinere buiken zelf wat mooier. Maar wie weet post ik over 2 weken ineens een foto omdat ie ineens een groeispurt heeft gehad.
Ïk had hetzelfde.. De laatste tijd begint het ineens pas te showen (en gaat best snel ook) maar voor die tijd zag niemand dat ik zwanger was en was mijn buik slanker dan de gemiddelde vrouw die ik tegenkwam op straat Dus ik vind het ern prachtige buik en hij zit in ieder geval niet zo in de weg ook