Haha ik moest ook (alweer) even zoeken! Mooie buikies, kan ook echt niet wachten om met een grote toeter rond te paraderen haha!
Hihi en ik ben juist blij dat ik bijna beval en van die dikke toeter straks af ben en me meisje in mijn armen heb. Nu is het alleen nog kwestie van haar erin houden. Ik heb 3 cm ontsluiting Maar ben morgen pas 32 weken. Ze ligt nu ook ingedaald.
Ja ik weet het, zo na de 30 weken dan is het vaak wel weer mooi geweest met die dikke buik haha! 3 cm ontsluiting is vrij normaal toch, als het niet je eerste is? Wel fijn dat ze is ingedaald, hoef je je daar in ieder geval geen zorgen om te maken (mochten je vliezen spontaan breken of zo over een paar weken).
Vandaag alweer 20w1d en mijn buikje groeit als kool, hieronder een foto van gisteren Bekijk bijlage 427045
Bij mijn andere Kids had ik pas vanaf 33 weken ontsluiting geloof ik. En niet zo vroeg. Ook omdat ik veel harde buiken hebt is het lastig. Ben bang dat de kleine te vroeg komt. moet dan een tijdje in de couveuse denk ik ivm ademhaling en longetjes. ik heb volledig rust voorgeschreven gekregen. Maar dat wordt hem niet met meer kids die naar school moeten enzo Ik probeer het wel te pakken.
Geven ze dan niet preventief wat medicatie voor de longrijping van de kleine? Zeker aangezien hij toch waarschijnlijk eerder gaat komen en je nu al met ontsluiting rondloopt?
@lovemy4kids : Hoe lastig het ook is, probeer wel echt je rust te pakken want anders nemen ze je op en zullen je kids nog steeds naar school moeten . @drieka : Je groeit goed! Dit is nu mijn buik met 24 weken en ben nu soms stiekem wel jaloers op alle kleine buikjes die ik voorbij zie komen aangezien die van mij al behoorlijke belemmering in de dagelijkse dingen oplevert