Het begint een beetje te komen nu! Volgende week op vakantie...maar in mn bikini lijk ik gewoon dik van plaats in zwanger..sniksnik...achja niemand die ik ken daar
Leontine wat een gave tattoages! En een mooi buikje! Hier mijn bijdrage. Vandaag alweer 37+1 .. Van de verloskundige "mocht" ze nu komen maar ik denk dat madame lekker nog blijft zitten
Deze is maandag genomen met 31+1 Ook nog even een groeioverzichtje van de afgelopen paar weken, gaat nu duidelijk niet zo hard meer als eerst!
Nou hier is de babykamer nog niet af dus laat die laatste paar weken maar rustig gaan haha. Mooie buik Liesje!
Mooie buiken Liesje en Lady, hier ook de babykamer nog niet af. Als het goed is komende week. Het zit me ook niet echt lekker want ik wil alles gewoon klaar hebben.
Heb toch echt het gevoel dat mijn buikje groeit de laatste tijd Zoek de verschillen 1e is met 30 weken 2e is nu (32weken)
Mooie buiken weer meiden! Goh mijne is alweer 3 dagen weg. Zondag zou ik uitgerekend zijn. Tijd vliegt als je kleintje er eenmaal is! Ik zie m'n eigen navel weer un m'n buik verschijnen, maar na 9 maanden tegen een veranderende navel aangekeken te hebben, herken ik m'n eigen navel helemaal niet terug. Heel raar is dat haha!