Hier 1 dag gesmokkeld. Morgen 33wkn en van de week glucosetest gehad ivm verdenking zwangerschapsdiabetes. Is mijn buik dan echt zo groot?
Dreamygirl ik vind je buik ook niet heel erg groot ofzo. Ik heb zelf ook geen extreme grote buik maar moet woensdag wel ook getest worden op glucose, dus ik snap je twijfels want die heb ik ook. Maar ik had eerst ook steeds maar geen buik. En nu de afgelopen 5 weken heeft de kleine een echte groeispurt gemaakt en als je dan hoort dat je getest moet worden denk je ... Ga ik eindelijk groeien en dan ben ik ineens weer te groot. Maar ik vind je buik mooi hoor. Hoe is je test gegaan?
Summer en Endo thx!! De VK meet sinds paar wkn de groei van mijn baarmoeder en in 3wkn tijd is deze 5cm gegroeid. Volgens de curve is dat een te snelle groei. VK gaf aan dat het idd ook een groeispurt kan zijn of dat ik veel vruchtwater heb. Om alles uit te sluiten idd de glucosetest. Deze ging goed en stelt niet veel voor. 08.00 uur nuchter bloed prikken, dan een mierzoet drankje drinken en 2 uur wachten om na die 2 uur weer te prikken. Je mag die 2 uur alleen naar t toilet lopen en verder blijven zitten. Dat was wellicht nog wel het vervelendst Na 't weekend de uitslag!
@ dreamygirl ik vind je buik ook niet reuze groot gewoon mooi. Hier exact hetzelfde gehad ik heb van nature gewoon erg veel en ruim vruchtwater. Ook die test gehad was niets aan de hand.
Ik dacht dat ik stil stond qua groei, maar met 2 foto's naast elkaar zit er toch duidelijk verschil in