Hier ruim 16 weken zwanger en echt een minibuikje... (zie foto) Lijkt alsof ik stevig aan de McDonalds heb gezeten afgelopen tijd haha.. Niemand die het nog echt aan me ziet ; zo raar wetende dat ik over 3,5 week al op de helft zit.. Ook voel ik nog geen beweging... ook al is meneer een druktemaker nu al zoals op de echos te zien is.. ben erg benieuwd
Ik wel in elk geval! Vind het ontzettend mooi om te zien hoe jullie hiernaar toe hebben geleefd. En hoe blij jullie zijn met deze zwangerschap! Ik blijf je volgen hoor
Toevallig hetzelfde shirtje aan als vorige week, haha.. Maar mijn buik is echt zo anders dan vorige week! Ik voel me steeds meer opgeblazen, als ik in de spiegel kijk denk ik pfffffff 32+1 vandaag.
Er zijn weer veel buikjes bijgekomen, vele mooie grote maar ook veel mooie kleine bescheiden buikjes, die vind ik zo mooi! Ik zit niet op instagram maar iemand bekend? Ben wel nieuwsgierig dan Hier is mijn buik(je) met 12 weken. Met 7 weken ofzo een foto gepost en toen kwam de reactie dat ik er zeker een moest posten met 12 weken omdat ie al zo groot was. Wel bij deze: hij is nog wat gegroeid maar loopt (voor de moment) de spuigaten nog niet uit