Mooie buiken! Ik ben nog redelijk bescheiden maar zie toch wel groei de afgelopen weken haha. Mag ook wel met 2 beebjes❤️
Dankje shampoo. Ik kon t met 6/7 weken nog slecht verbergen haha. Gelukkig gaat alles goed met de kindjes😊
Mooi Sophia! Ja met twee groeit het vaak toch net wat harder. Ik sta nu elke keer verbaasd als ik mn buik echt van de zijkant zie, wat een toeter! Ik heb twee kindjes op de groeilijn van een eenling in mn buik.
Oh mijn hemel haha ik durf er nog niet echt overna te denken hoe groot ik ga worden😅😅😅
Mijn buik begint ook te groeien. Soms heb ik het niet door tot ik iets straks aantrek en in de spiegel kijk Haha.
Hier nu de 39 weken voorbij en m'n buik begint flink in de weg te zitten, van mij nag de kleine man komen!
Ik ben voor de 5e keer zwanger en heb kindje 3 en 4 in m'n buik (2 miskramen) dus m'n buik is ook wel wat meer op dreef als bij een eerste kindje...
Mijn buikje. Ik vind dat je er amper wat van ziet... wanneer komt die grote buik nu eens? Bij mijn eerste dochter was men buik nog wat kleiner. Ik ben jaloers op die mooie grote buiken! Nog 10 weken, dus er is nog wel wat tijd om te groeien