Eigenlijk had ik nu ook nog een mooie dikke buik moeten hebben. Ik ben alleen 22 januari ingeleid vanwege PE. Nu is mijn buik zo... ik dacht niet dat ik hem zou gaan missen maar stiekem doe ik dat toch.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Kan me voorstellen dat je je buik mist. Je hebt het niet écht kunnen afsluiten. Heftige ervaring lijkt me dat ook. Doet de kleine meid het goed?
Hij lijkt hier kleiner dan dat hij is in 't echt (merk ook dat hij de ene dag dikker lijkt als de andere haha)! Maar vandaag 29+6, dus morgen alweer 30 weekjes! Nog 10 te gaan dus. Zwanger van de 2de trouwens!
Gefeliciteerd met de geboorte!! Wat ben je alweer slank zo snel! Prachtig. Dat gevoel van 't missen van een buik ken ik!
Ja ze doet het verbazingwekkend goed. De eerste dagen heeft ze op Neonatologie gelegen aan de monitor in verband met de medicatie die ik heb gehad, haar bloeddruk bleef helaas maar dalen. Gelukkig herpakte ze zich snel en mochten wij na 5 dagen samen naar huis.
Dankjewel! Ik ben er zelf ook verbaasd over hoe snel mijn buik weer weg is. Verdorie maanden op moeten wachten voordat er iets zichtbaar was haha!
En we hebben nog 10 weken te gaan.... Ik wil denk niet weten hoeveel er nog bij komt 🙈😱