Afgelopen donderdag met 32 weken 💙. Laatste loodjes zijn ingegaan! En wat groeit de buik hard nu ineens 🙈
27 weken <3 Het bizarre is dat mijn buik nu kleiner is dan bij mijn eerste zwangerschap. Zie ik zelf, maar mensen om mij heen valt het ook op.
Mooie buik foto's weer! Ik zal binnenkort er ook weerr 1 plaatsen. Binnenkort een buikschildering. Zet ik die er op!
Wauw, stuk voor stuk echt prachtige buiken 😍😍. Ik kan mijn voeten nog net zien 😂
Ik zie nog echt van die mooie schattige bescheiden buikjes! Poeh toen vond ik het niks (je mocht het wel echt zien van mij) maar nu mn buik echt enorm in de weg zit ben ik toch wel weer een beetje jaloers
Haha ja dat had ik bij mijn eerste ook, kon me niet snel genoeg groeien. Nu geniet ik van mijn bescheiden buik, heerlijk, als ik weer tot week 42 door mag kan ik nog lang genoeg genieten van die grote buik (die ik ook fantastisch vond overigens, maar net wat lastiger).
Hihi inderdaad, geniet er maar van hoe makkelijk je nog kan bewegen zolang het kan Nou ik hoop toch wel (ruim) voor de 42 weken klaar te zijn hoor.. Hoe bijzonder en gezellig ik het ook vind. Ik kan niet wachten tot ik bijv. weer normaal mn bed uit kan komen of gewoon even naar de winkel kan lopen of fietsen. Of gewoon mn veters strikken