Nou hier is mijn eerste foto.... Overdag gelukkig nog maar weinig te zien, maar 's avonds voel ik me net een plofkip....
Prachtige buiken allemaal dames! Ik begin me al te verheugen op zomerjurkjes met een bolletje erin hihi. Essje; gebruik jij een bepaalde app om de weken aan te geven?
Mooie buik!.. maar waar heb je dat super leuke behang vandaan! Daar ben ik echt al een tijdje naar op zoek
Is een flinke darmenbuik! Dat is nu aan het rommelen en plek aan het maken. Het word straks iets minder en gaat minder hard dadelijk😊 Maar die buik kan je niet meer omheen🙈
Hier groeide t ook zo snel! Niet echt minder geworden maar rond de 10 weken was t wel even wat rustiger aan t groeien
Ja wat lydia eigenlijk zegt. Het is bij mij in de ochtend/middag minder en in de avond tjah lastig met inhouden🙈 Maar word niet zo snel groter gelukkig😊
OK want anders word het verbergen op mn werk lastig. Nieuwe baan dus hoop het zolang mogelijk verborgen te kunnen houden🙊al ziet dit er natuurlijk al wel heel leuk en zwanger uit ☺
Prachtig al die verschillende buiken! 😍 Hier staat ie echt al een week of 3 - 4 stil voor zover je dat op de foto's kunt zien, al merk ik zelf wel wat verschil, komt steeds hoger. Hij begint al aardig in de weg te zitten 😅