Mooie buiken zijn er weer voorbij gekomen zeg.. Danty, jij hebt al een mooi zichtbare buik voor dit termijn. Hier nog een darmenbuik met 9 weken Wordt best moeilijk om te verbergen nu aangezien niemand, (behalve ouders) het weten..
Prachtige buiken weer!! En wat een verschillende soorten buiken, heel leuk om te zien👌🏻 Deze is van vorige week 30w5d
En ook ik ga me eerste fototje hier plaatsen van me nu nog kleine babybump.. Deze foto is van vorige week! Donderdag geslachtsbepaling!
Dankjewel Ja dat is best moeilijk he het verbergen...hier weet iedereen het al ivm opname ziekenhuis met spugen en ja lig dan op de kraamafdeling/verloskunde dus dan wordt het moeilijk En wauw wat een prachtige buiken allemaal😍
Wauww wat mooi al die buikjes. Ik kan echt niet wachten. Helaas voor de buitenwereld nog niks zichtbaar. Ik zie bij mijn termijn ook al zulke mooie buikjes voorbij komen.
Wauw beeb! En Endo ook prachtig! Lijkt alsof de buik nog erg hoog zit. Of ben je zelf wat kleiner? Spannend! Je onderschrift is blauw...als in... jongetje?
Mijn bijdrage van 25 weken. Met de onthulling van mijn man zijn naam maar ach. Er zijn er zoveel met die naam hahaha. Blijf nog redelijk anoniem. Buik begint sinds twee dagen ineens erg zwaar te worden... als dit zo doorgaat misschien toch aan wat ondersteuning gaan denken. Krijg buikpijn onderin. En met draaien in bed en bukken...poepoe. Niet prettig. En ik moet er nog 15!!!!
O super...alles staat op zijn kop... bezwaar om even op de kop te gaan staan? Ik geef het op... heb ze nu 3x verwijderd. Op mijn tablet de foto's gedraaid en opnieuw opgeslagen maar ze blijven op de kop staan.