Haha MI87 geen probleem we houden hier de iPad gewoon ff op de kop Mooie buik hoor! En dat draaien in bed, heel herkenbaar haha. Ik ben inderdaad erg klein, heb zelfs gekneusde ribben.. Auw! Onderschrift is nog een beetje oud nog van mijn medische molentijd. We verwachten een meisje, die al wel met het hoofdje ingedaald en vast in bekken ligt maar helaas voor mij geen verlichting voor mijn ribben.
Ooo auwa. Ja ze kunnen goed tekeer gaan. Die van mij trapt nu nog naar beneden tegen mijn organen. Aardige druktemaker dus ook niet echt lekker. Hahaha ja dacht blauw... hahaha nadat ik zwanger raakte met de eerste heb ik mijn MM geschiedenis weggehaald. Een nieuw hoofdstuk was begonnen vond ik Ik vergeet de periode nooit meer natuurlijk maar vond het wel een mooi idee. Nu zijn we klaar met die rotperiode weg ermee.
Mooie buiken dames! Ik ben 6 dagen geleden bevallen en mis mijn buikje toch wel een beetje (ondanks mijn gemopper over dat ik me een rolmops voelde) Geniet er echt van, want dat deed ik jammer genoeg wat later pas! Zal binnekort een na-foto plaatsen
Kan ik wel inkomen dat je je buikje mist... Wel benieuwd naar je na fotootje. Plaats je hem ook in het zwangerschapsforum??
Mooie zwangere buiken! Ik was hier al even niet meer geweest want ja met een tweeling heb je het gelijk erg druk maar wel leuk druk! De tijd vliegt ineens, ze zijn alweer 2 weekjes oud en zoo zoo lief!! Gefeliciteerd Joanne! Ik mis mijn zwangere buikje ook wel en het bewegen van de kindjes erin..maar ze in het echt bij me hebben is uiteraard nog leuker!
Mooie buiken weer hoor! Hopelijk kan ik ook snel een foto plaatsen. Het zijn nu nog alleen darmen haha
18 weken zwanger van ons eerste kindje! Nog steeds de buik die ik van mezelf heb (en hier zelfs best subtiel is op de foto ), maar kan hem niet meer camoufleren inmiddels (lees: mijn buik intrekken heeft geen nut meer) Hier lijk ik dan toch een beetje zwanger, maar kan niet wachten tot het echt een zwangere buik is