Wat een supermooie, perfect ronde buikkies! De mijne blijft met De Deuk, ik heb me er maar bij neergelegd... Deze is net getrokken, dus met 21w3d (en net gegeten ):
@636, valt toch harstikke mee?? En bij mij is t.ook pas v.a. Week 24 echt een ronde buik geworden! Al snel een buikje mr rond 24 weken echt babybuik, toen was er geen twijfel meer mogelijk
Dankjewel! Tja, het is toch een ieniemienie complexje omdat ik eigenlijk nooit andere zwangere dames zie met zo'n deuk. Daardoor denk ik dus ook dat anderen denken dat ik gewoon dikker geworden ben ipv zwanger ben. Heel stom, I know, haha!
Ik doe ook mee ☺️ Al een beste buik vind ik zelf voor 15 Weken. Dit word/is mijn 2e kindje. Bij de eerste had ik zon buik pas met 23 weken haha
Wat een mooi buiken komen er weer voorbij, hier moet ik weer een nieuwe foto maken want mn buik is aardig gegroeid
Wat een mooie buiken weer!! Voor mn gevoel is t al een eeuw geleden dat ik zo'n buik had, terwijl dat nog best meevalt haha! Ik mis m niet maar was er wel trots op, dus nog 1 keer even showen die foto in de jurk is de middag geweest voor de bevalling begon, hadden een bruiloft haha!