Dankjewel! Ik heb die al zooo lang in mijn kast liggen, is van mijn moeder geweest. Nu ik een zwanger buikje heb vind ik hem helemaal leuk!
Uhm ja nu je het zegt na posten zegt mn man.. Ja daar staat je hoofd op zit ik me foto bij te snijden. Blond maja dat was trouwfoto daar zag ik er nog enigzins toonbaar uit..
Deze is van de zijkant. Ik word een beetje moe van het 'gezeur'... Mensen vinden hem of als enorm en heel bescheiden... Pfff!!! En echt iedereen heeft er een mening over. Maar ja! Zolang de vk zegt dat het goed is geloof ik haar maar!
Oh haha ik krijg ook echt alletwee steeds te horen! Of ik krijg te horen hoe bescheiden mijn buikje is of het is echt van "wow jij hebt al een buik zeg!" xD ... en ik hoor eigenlijk liever dat tweede, hoe raar is dat?? In niet-zwangeren-wereld zou ik echt zoiets hebben van noujaaaaaa wat zeg jij?! Maar ik ben super trots op mijn buikie! Jij moet dat ook zijn, want hij is prachtig meis!!!
Bij mij maakt het soort broek ook onwijs veel verschil! Als ik een broek aanheb waar een buikband aan vast zit lijkt mijn buik 2x zo groot als dat ik mijn flubber-trainingsbroek aan heb!!
Thnx meiden. Ik ben heel trots hoor op mijn buik! En draag hem met plezier in het zicht Iedere zwangere buik vind ik mooi. Complimenten voor alle buiken in dit toppic!!!